Söndag 28/4 :)

Hojhoj! idag är det söndag, imorgon är det redan måndag igen.. usch! Ingen lång skoldag iallafall som tur är. Hursomhelst så vaknade jag rätt tidigt idag eftersom jag somande tidigt igår..var helt slut efter tävlingen.
Iallafall... idag så var jag med Flisse, vi hoppade lite på studsmattan och la ut min cykel på blocket :P hah! Hoppas någon köper den xD Den är alldeles för liten för mej nu å sånt. Aa, tro det eller ej, jag har faktiskt växt!! (stolt) 1.54cm utan skor! HA! ;)
Tror jag ska ta och städa mitt skrivbord och rensa min skrivbordslåda.. ser att jag behöver det..hehe... :P Skulle nog behöva rensa min garderob också, men det får nog bli en annan gång...Stumpan har ockuperat min säng... -.- helt utfläkt över sängen.. vågar inte klappa henne då skriker hon väl på mej som hon brukar göra! :P Så kul å se när de drömmer, när tassarna rycker, undrar om hon kan skilja på dröm och verklighet? okej, klart hon kan det...antar jag.
Aja, nu babblar jag bara massa skit om ingenting vettigt....igen... som alltid.
Imorgon blir det karate igen iallafall, har träningsverk i magen :P haha.
Fortfarande kvar rivmärket i fejset efter tävlingen också. -.- fattar inte hur hon lyckades riva mej? :S aja..






Kommentarer
Felicia

Usch vad ful bild ! -.-

2010-04-18 @ 18:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0