Tisdag - Dålig uppdatering

Ja, jag vet. Usel uppdatering. Nästan en vecka sedan jag skrev, iallafall 4 dagar.
Tänkte skriva vad jag har gjort under de senaste dagarna..  
jo, jag har... TRÄNAT.
Japp, var på läger både Lördag och Söndag. Stukade typ pekfingret -.- så det svullna upp.
Hursomhelst, idag har jag varit i skolan, igen.
 Känns som om vi har gått i skolan typ 1 månad men egentligen är det bara 3 dagar :P haha.
Idag hade vi iallafall Hemkundskap för första gången. Jag och Erika gjorde en äppelpaj, den gick att äta men den blev sådär... :P hehe..


Jag kommer bara bli 1.65  har jag fått fram. Gör så här:

Din pappas längd + din mammas längd
Sedan delar du det på 2.
Sedan drar du bort 6.5cm om du är tjej eller lägger på 6.5cm om du är kille.
Vips så har du resultatet.

(resultatet är inte 100% säkert)





Kommentarer
farmor

Kan stämma...kanske räknade min pappa lite för lång.

- Jag skulle ha varit 165 enl det här o jag är 163..

-Gäller det för katter också hi ! hi !kramis.

2010-08-24 @ 23:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0