You're amazing... <3

Söndag idag :) första gången jag längtar till att det ska bli måndag... vad är det för fel på kvinnan?!? kanske ni tänker. Haha, men imorgon är det volleyboll maskeraden och jag kan inte vänta tills att få spöa alla andra!hahah :)
Nej, men idag blir det hem till Nathalie och där ska vi fixa lite stuff tills imorgon.. jag vill till mediamarkt också :/ Men tyvärr så har jag inte fått mitt körkort än (och kommer inte få, fören flera år) och jag är inte kapabel till att köra vår bil.. men om jag ska vara ärlig har jag faktiskt kört vår bil, från vägen upp till vårt hus förut *stolt*.

Hursomhelst, ha en bra söndag! :D<3



When i see your face
There's not a thing that i would change
'Cause you're amazing
Just the way you are



Kommentarer
farmor

Ja, den bilfärden kommer vi ihåg..ha !ha !....



I dag tycker jag det är tråkigt, kul att läsa din blogg..."skrattar"

- Vad är det för fel på kvinnan, ha ! ha! Hoppas du spöar dem i morgon ! på råm bara...

voleybollmaskeraden ?! spännande ! Är ni utklädda ?

Yes ! Då kan du spöa dem ännu mer, Ha! Ha!

2010-12-19 @ 19:26:35
Anonym

Eller var det Caroline..som gjorde den där

bilfärden när jag tänker efter...?!

2010-12-19 @ 19:33:02
liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad ! kolla om de va du , om inte så anmäl dig till mogondagens luca (21)

redan nu i dagens inlägg om daens lucka :D

kram

2010-12-20 @ 11:20:59
URL: http://liindblaads.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0