Hemma igen (:

I helgen har jag varit i Boden så jag har inte kunnat uppdaterat någonting. Jag försökte mobil-blogga, men det värkade inte funka. Iallafall så åkte vi upp med natt tåget till Boden i fredags kväll för att jag skulle tävla.
 Felicia följde med så det var kul, på tåget spelade vi kort m.m med Ossian och Serhiy som oxå skulle tävla.
 Vi kom fram till Boden vid 6.00 på lördagsmorgonen och då gick vi till tävlingshallen.
Tävlingen började inte fören kl.9.30 så vi fick vänta ganska länge. Iallafall så fick jag guld i kata och guld i kumite :) så det blev iallafall lyckat ^^
Senare på kvällen åkte vi hem igen med natt tåget till Stockholms central, vi kom fram vid 6.30 någongång och sedan fick vi åka och hämta bilen i Karlberg, men nu är jag iallafall hemma.. -.- JÄTTE TRÖTT!

Nöjd är jag iallafall med min helg, imorgon är det skola igen, usch ingen sovmorgon..

 (  lägger ut lite pics senare (;  )



Kommentarer
Anonym

BILDER BILDER BILDER! :D

2010-02-16 @ 15:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0