Semeldagen?!

Hann aldrig skriva igår.. hade karate å sånt.
Men idag är det semeldagen eller har jag helt fel?! :D xD Inte för att jag gillar semlor direkt men, semeldagen låter ju najs, som kanelbullensdag eller nåt liknande xD
I skolan hade vi mattediagnos, gick väl bra tror jag. På engelskan jobbade vi med vårat "News Program" som vi ska framföra på fredag, jag ska berätta om sporten..
 Sista lektionen, SO, den var rätt flummig :P håller på med Religon, rätt intressant faktiskt haha, inte för att jag är sådär troende eller så men..ah..

aja, får se om jag får nån semla idag :P
 Har för mig att jag inte tycker om det men.. kan ju testa igen xD

(bild kmr) ;)



Kommentarer
Vem tror du det är? xD

Du är jäkligt duktig på religion mickis xD

2010-02-16 @ 19:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0