Hemma!

hejhej, hemma nu. Kom hem för ca 2 timmar sen från Helsingborg. Vi kom hem tidigare än planerat. Men tävlingen gick inte alls bra, fick ingen medalj alls, men så kan det gå.. bara att gå vidare....
Nu kommer lite bilden från den långa resan till skåneland.. :P xD
                          Mamma kör da caar :P
    
             Gamla carro, lika glad som alltid! :)

                 Men jag var gladare xD

               Utanför bilfönstret hittade jag...ett staket? haha :P

                      Visst ser det ut som ett hjärta? :O

     Plattmark..blå himmel...jaa....

             Hade tråkigt, tog och flätade lite kolaremmar :D

       Hade ännu tråkigare... tror de syns xD :D
 
      Funderade sen på vilken ögonfärg jag hade.. blå?? grön?? eller?



Kommentarer
Emelie

Du lyssnade på mig när jag sa att du skulle ha bilden som header ;) <3

2010-05-08 @ 22:49:26
URL: http://emeliebanovska.blogg.se/
Mikaela

Jupp, jag är en lydig flicka! ;) <3

2010-05-09 @ 08:46:16
URL: http://miier.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0