Påskafton!

Hellulu. Påskafton idag om jag inte misstar mig heeelt fel. Grymt väder idag iallafall, lika bra som igår.
Igår var jag med nattis och jessica i stan och efter det åkte vi hem till jessica och gick ner till sjön med elli. Plötsligt hände de. Jessica tappade ner sina heliga solglasögon i vattnet när vi satt på bryggan. så då tog hon av sig kläderna och gick i och hämtade dom. Hah, det var ju aaas kallt!!! men hon fick iallafall tillbaka sina solglasögon. Hursomhelst, sen senare vid 18-tiden hämtade the family upp mig och vi åkte till kista för bio. Såg I'm number 4. Det var andra gången jag såg den, men den är ändå bra :)) haha.

Försökte ladda upp bilder på bloggen, men det har blivit nåt fel, kan visa lite bilder senare (typ ikväll) om det går då ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0