Thats coool.

Tjena.  Då var det lördag, sovit gott? själv fick jag några hostattacker. Vet ni hur hemskt det är att vakna när man är förkyld och ont i halsen? För det första så kan man inte andas någonting alls typ genom nosen. För det andra så är halsen galet torr.

Vad görs idag då? ja, för mig blir det väl att bara att ta't lugnt.. :/ får trösta mig med att det är dåligt väder ute iallafall, slask och skit.

Är det bara jag som har missat våffeldagen som var förra fredagen?! Haha, jag som ville ha en anledning till att äta våfflor. Det får väl bli idag då, dock vet jag inte om det finns någon våffelsmet hemma, men det går ju alltid och fixa? :)

Ha en skön lördag så skriver jag senare!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0