Design..

Hade tänk mig ändra designen på bloggen idag.. få se hur de blir. Idag blir det ingen träning, vila.. känner mig rätt brutalt dödad i mina ben.....körde ju intervall igår och igår kväll gav jag mig ut på min 2.4 km också som innehåller tre backar, två korta/branta och en lång/seg... Kom typ till hälften då mjölksyran blev för jobbig för att fortsätta. Så körde istället koordinationslopp hem istället ^^ Känns som om jag borde lägga om min bana lite. Jag vet ju att tävlingen på lördag inte ens har några backar alls typ och nu när jag kommer till backarna så tappar jag massa fart och tiden blir mycket sämre.. -.-'¨vill ju öva upp att hålla farten så länge som möjligt.
Får se hur det blir med den saken också..

Idag tänkte jag som sagt vila och kanske ta en promenix senare. Designen på bloggen är ju katastrof känns de sooom så ska ändra den också..


 
Åhh, saknar vädret som var sommar -10...så varmt o skööönt! :((


Kommentarer
Storasyster!

Snääälla länka min blogg plutten :)

2011-08-09 @ 22:22:29
URL: http://carooligan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0