Gomorron !! =)

Gomorron guys!! :D just vaknat för en liten stund sen, idag ska jag dra till grönan(!) med jessica o nathalie.. min 7e gång på grönan iår, haha! ;)

har inte skrivit på ett tag men lillamidnattsloppet gick bra trots mina lindade fotleder och massa äckligt linament, eller vad de hette.. säger alltid ligament, vilket är helt fel, men linement kanske de hette...anyways.... Kom på 9onde plats... (se resultatet på bilden därnere)

ehm..skolan börjar nästa tisdag o jag måste typ göra klart mitt broderi tills dess.. får se hur det blir med den saken. HÖHÖ!

Men ska kolla runt lite på datan nu ett tag innan jag ska göra iordning mig för grönaluund! Skriver när jag kommer hem eller 2morrow ;) tjarå!


 Jessica sprang också, o de är hennes bild.. ;) vi gjorde bra ifrån oss tycker jag med tanke på att alla andra va typ löparklubbar x) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0