Skate

Fredag, yeeeah. Skönt. Skönt för att det är fredag och skönt för att jag inte har något planerat i helgen :) vilket betyder..... SOVMORGON! trevlans. Idag i skolan hade vi matte, gick lite trögt....sen hade jag håltimme på svenskan. Spanskan var däremot inte inställd och inte so:n heller. Efter skolan gick jag och jessica och lånade skridskor från "förrådet" och åkte sen på isen. Sen när det blev för kallt drog jag mej hem. Jag filmade när vi åkte skridskor men orkar inte lägga ut någon film, lat som man är. Men hoppas ni haft en bra fredag så skriver jag nog senare. Tjingeling! ;)


Nån konstig bild på mig o jessica när vi klättrade. Hitta ingen annan :oooo xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0