Blomma :)

Hemma från kista och nu,  fick med mig ett par tights, ett linne och en tröja hem :) nice nice.
När jag kom hem tog jag av mig kläderna och satt på mig en morgonrock, fråga inte varför... :s

Såg ni att det började regna idag!? Visst är det hur bra om helst?! YEES. Hoppas att det fortsätter att bli varmare så att snön försvinner, vill inte ha mer vinter! :'(

Nu ska jag ta nåt o äta och DUSCHA! XD blaaajblaaaj


                                    En bild på mig och nattis för ett år sedan, kommer du ihåg? :)<3
                                  Jag tappade INTE en bricka med glas när jag sprang i klackskor xD
                                 
                                                                      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0