En applåd för....

....MIKAELA! Yay, jag skriver i bloggen.... ;P egentligen är de rätt tråkigt, vet inte varför jag gör det -.--ehm.
Huuursöömheeeiiilst.... idag var jag på träningsgrej sak. Men nu är jag hemma, imorgon blir det träning öögen...blir väl bra. Ska köpa ett par nya converse snart också, vet bara inte när än, få se. 

Vad händer nu då? Jao, jag ska väl bara kolla på melodifestivalen ikväll och se vem som vinner xD sen vet ja inte. Min magkänsla säger typ att Danny eller swingfly kommer vinna.. får se om man kan lita på min magkänsla! :)
Vet inte riktigt vilka som är med och har inte sett alla melodifestivalar men.. aa...

Ska kolla vad Carro gör, sen tvinga henne att göra något med mig! :D


veeem vinner?!?! :oooooooo :)



Kommentarer
farmor

Min magkänsla sa att Erik skulle vinna första gången jag hörde låten..men jag höll på Danny...

- Hoppas det går bra med träningen i morgon med..

2011-03-13 @ 00:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0