Grattis Carro♥

Vaknade nyss av att telefonen ringde, men tur har jag det som kan ligga kvar i sängen! Carro fyller ju år, och den som fyller år ska svara i telefonen och öppna dörren när det knackar på. Har ni det också så?
Men imorse vid 05.30 gick familjen in i Carolines rum och väckte henne med ljus och paket. Hon fick en iPhone4! :D Huur gryymt soom heelst!
Efter det gick jag och lade mig igen, var ju dödstrött!! Vet ni vad jag drömde? Jag drömde att jag skulle åka skidor utför (har aldrig gjort det) fast med långfärdsskidor! Det gick inte så bra....eh..

Nu blir det att käka frukost innan jag går till konsum och köper ingredienser. Ja, vi ska baka till ikväll när släkten kommer och ska fira Carro. 


Zzzuper.

                                                         
                                                            Gratz Carre! :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0