What a beautiful day :D

Såå... nu sitter jag och smuttar på en jätteliten, söt cola som jag fick på planet från London. Minsta Coca-Cola burken jag har sett i mitt liv iallafall, den innehåller endast 150ml..hahah :)

Nu har jag iallafall fixat klart lite grejer och nu återstår det bara att jag ska klä på mig någonting, kan väl visa vad det blev sen.. nångång :P hehe.
Som ni kanske redan vet så brukar jag inte visa kläder i bloggen. Andledningen till det vet jag inte riktigt, men jag är inte är så intresserad av det. Jag gillar ju kläder och få nya och blabla men det är inget speciellt STORT intresse. Och mode...usch..vem orkar hålla på med sånt? XD haha, stackars människor..  


Har ni sett så fint väder det är idag?? SOL♥ Älskar solen. Men varmt är det inte, nejnej. Jag hatar vintern, eller nä, jag gillar inte vintern speciellt mycket iallafall, sommarn är bäst! :)(h)


                           
                 Oj,den ser ganska stor ut på bild, men jag garanterar att den är pytteliten! :D



Kommentarer
Sannie

Tack så jätte mycket!! <33

generad jag blir, hehe.

2011-03-02 @ 20:35:17
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0