I'm back!

Tillbaka efter ett litet avbrott.. har bara inte orkat blogga eller velat för den delen heller.
Måndag idag och skolan var rätt slö... vi fick våra manus till "romeo & julia" som vi ska spela upp på fredag...yeey :(not. Sen på so:n kolla vi bara på film och idrotten var inställd...så inget jobbigt.
Just nu sitter jag här ensam hemma och väntar på att mam, pap och callis ska komma hem från någon körkortsutbildningsgrej.
Men vet ni?! Snart fyller jag ååår, det gör inte duuu! Och jag ska ta moppekoooort!! :D YAY. Längtar grymt mycket.. bara 2 veckor kvar till "the day".  
  

                                             Här är en bild på mitt blondslingade hår ;))
                                           




Kommentarer
Jessica Lilja

vem ska du va me på R&J ??

2011-05-10 @ 21:24:30
URL: http://hellyeeah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0