Sabbatsdagen idag, folks!

Hur spenderar ni denna fagra söndag mina vänner? :)
Själv sitter jag o käkar spaghettiringar, väldigt längesedan måste jag säga! Får flashbacks faktiskt! :))

Hursomhelst, idag händer väl inte så mycket direkt. Jag har ju inga läxor eller dylikt då jag börjar i den nya skolan imorgon. Blir väl visserligen plugg som jag måste komma ikapp med i den nya klassen senare skulle jag tippa.

Men jag har iallafall inga planer för dagen, men ikväll blir det iväg på ett hejdå-adjö-fika(?) Min kusin flyttar nämligen till Shanghai och är borta i två år...så vi ska väl ta avsked och säga farvääl. Okej, det där lät väldigt dramatiskt :) but true though.. 
 
Såg förresten att Chris Brown kommer till Sverige den 19 november! Jag fick ju inga biljetter till Justin Bieber (fortfarande ledsen...wäää ;) Men kanske ska man gå på Chris då iallafall? :)
 
 
                       
  
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0