Duktig flicka! :D

Nu har jag varit duktig, är på rätt bra humör även fast jag är sjuk. Det är nämligen så att jag skrivit klart all NO på typ en halvtimme, förstår inte hur jag klarade det. Haha, skrev bara någonting och det blev ganska bra också! 

Jag tror att jag överdoserar nässpray, det står 2-3 gånger om dagen. Tog liksom 2 gånger i natt och en i morse, det betyder att jag redan är uppe i 3st, skulle behöva ta nu och sen när jag ska äta middag och typ ikväll och när jag ska gå och sova. Så några fler gånger än rekomenderat skulle jag vilja. Jag vet, jag kan svullna i näsan och bli täppt av att jag tar för mycket nässpray. Men, jaa... det är ju inte så att jag tar otrivin methol. Har ni testat den någon gång? JAG DOG när jag tog den och trodde det var en vanlig nässpray. Den var så stark att det började rinna i ögonen och efteråt kändes det som jag andades när det är 50 minusgrader ute.. men tjaa..den rensade hela näsan så den blev helt tom på snor! :p xD haha


180539s.jpg






Kommentarer
:/

Hej,

Det är så att jag har jävligt svårt att bestämma mig en grej, skulle du kunna hjälpa mig?! :/

Kom in till min blogg och rösta ifall jag ska göra det lr ej.



Kram

<3

2011-02-05 @ 20:36:13
URL: http://adiosmf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0