Pepparkakor är fina, men smaken kan diskuteras.

Nämen nämen. Redan har onsdagen gått.. idag i skolan kolla vi på sommarshowen, städa skåpen och tittade på fotbollsmatch i regnet... usch. Men tjag tog skydd under ett stort träd :)) hhihi.
Efter skolan åkte jag och carro in till stan för att carro skulle spraytana sig. Det gick rätt fort. Men seriöst alla, då menar jag ALLA gick omkring med kostymer på gatan där spraytanen låg, birgerjarlsgatan..haha.

Imorgon blir det ännu en skoldag, då börjar dagen med utmärkelsesamling och sen ska vi se film och sedan är det dags för ekstaffeten..(en staffet som varje klass i min skola gör tillsammans varje år) Jag ska köra hinderbanan....får se hur det går..har alltid gjort trebenslöpning hittills..och varje gång har jag ramlat. Och nej, det berodde inte på mej!!!!! XD hahah. aja.


Carro och jag efter att hon sprayat sig... hon blev en liten pepparkaka :)<3



Kommentarer
MADDES

jäklar vad brun hon blev

2011-06-09 @ 16:33:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0