4/2

har precis tagit ett glas saft och satt mig i soffan :)
Vaknade 6.00 av att katterna höll på utanför dörren, somnade om till 7.00 och tvingade mig upp ur den varma skööna sängen. Hatar att gå upp på morgonen, iallafall, gick och tog en dusch och glodde lite på "vaknamedthevoice" under tiden jag åt frukost.
Hade slöjd första lektionen, vi bara slipar och slipar och slipar på våra brädor.
Sen hade vi vikare på bilden... vikare = ställa om klockan. De går på det varje gång! slutade 10-15 minuter tidigare än ordinare tid :]
Thai-kykling till lunch, riktigt gott (enligt mej xD) Sen hade vi NO, natti och jag å Jessica jobbade med vårt "hårtorks-undersöknings-komponent-projekt" XD sen var dt gympa, badminton :D de är fett kul, eller jag gillar ju typ allt på idrotten så mej kan man inte lita på.. :P
Nu ska jag nog ta tag i min spanska läxa som är tills morrn.. ... ...senare :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0