inställt!

Vaknade 7, snoozade till kvart över. Sen blev det en dusch,
 mötte emelie påväg till skolan som gick med maryana.
När jag kom till skolan visade det sig att första lektionen var INSTÄLLD! :O
 Usch, jag kunde ju fått sova längre, spelade kort med Jessica, Elin och Erika istället.
 Resten av dan var som vanligt typ..
Slutade 15.05 och gick hem tillsammans med Emelie.
 Imorgon är det STUDIEDAG! :D
Men tur som jag har så ska jag till tandläkarn på morgonen.
Carro är sjuk så jag får gå själv, kan de bli tråkigare..

På fredag drar jag iallafall till boden och tävlar :)
Felicia följer med :D ännu bättre <3



Kommentarer
Felicia

jejj för mejj som sällskap ^^:D

2010-02-09 @ 22:03:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0