Bästa sättet för uppladdning...

..ÄR EN BIGMAC! ja, nu har jag slängt i mej en bigmac co. Bästa uppladdningen inför imorgon då det är midnattsloppeeet!! :D  Men jag har fått något konstigt ont i nedre delen av vaden på mitt vänstra ben, kan bara springa ca 300m innan det gör för ont..gör också ont då jag hoppar :(
o igår när jag skulle köra min sista träning orkade jag bara 1km, energin tog bara slut och musklerna orkade absolut inte. Har en del träningsvärk i låren kvar som jag hoppas ska försvinna tills imorgon så jag kan ge allt! :DDD  Har vilat musklerna hela dagen idag och hoppas att de ska va lätta o pigga imorgon! :)

idag har jag inte gjort så mycket annat än slappat....men fick gå upp vid 8 för då kom en person som skulle besikta huset.. va de nu är bra för 8 på morgonen!! :ooo





Kommentarer
Nathalie

Lycka till imorgon!! Håller tummarna för dig ;)

2011-08-12 @ 21:50:58
URL: http://nattisf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0