Tööörkiijeet..

..om en vecka! :D Yep, nästa måndag åker vi till Alanya, Turkiet. Det ska bli as nice..längtar efter sool och värme, sommarn i Sverige började ju bra men nu ska det plötsligt ändra sig och regna bort dagarna istället..

Idag va farmor och Lucas här en stund. Vi gick till Lillsjön etc...
Nu sitter jag vid datorn och känner mig allmänt seg i huvudet -.- och granntanten står och gräver nåt hål i sin trädgård...kanske ska hon gömma ett lik där eller nåt, vem vet, vem vet? ;)

Imorgon har jag faktiskt inga planer, eller jag ska till banken och aktivera mitt bankomatkort bara, inte för att jag har pengar och sätta in där direkt, menmen xD haha.


Jag på min prao i Arvidsjaur i Februari!!
kallt!!!



Kommentarer
Jessica Lilja

skööööön bild, hahhahahhahahhha, fett me kallt jaoo

2011-06-21 @ 22:39:06
URL: http://hellyeeah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0