Tänk på avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av!

Ni lite mer klipska och smarta individer där ute har nog lyckats lista ut var jag befinner mig. Ja, just det! På ett tåg. Men inte vilket tåg som helst, utan pendeltåget.. dadadam!
 
Det är måndag så jag ska träna, därför befinner jag mig på detta förträffliga transportmedel denna ljuva eftermiddag. Jag är dock inte ensam om att välja denna tidpunkt för att joina tåget, hela vagnen är packad för att vara helt uppriktig. 

Jag har reflekterat över en ganska intressant och lustig sak faktiskt. Ju längre in i veckan man kommer desto färre folk är det på tågen, har ni tänkt på det? Det är som om veckan tappar folk för varje dag som går. Antagligen så tröttnar folk och blir "sjuka".... ^^
 
men ja, idag blir det träning. Ser minsann fram emot det, jag som inte tränat på 1 1/2 vecka nu
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0