Tråk-tisdag! :)

Den hederliga och föralltid återkommande tråk-tisdagen måste som alla andra dagar genomlidas!!

Nej, nu ska jag inte vara så vild o våldsam! :) Om jag ska vara ärlig har denna tisdag faktiskt varit helt ok, hör och häpna!  Jag har inte ens reflekterat över att det faktiskt är tisdag idag.

Apropå dagar, visst är det den 25 idag..? inte för att det spelar någon större roll för mig som inte får lön, men trääävligt ändå tycker jag! :)
Snart får jag dock mitt första studiebidrag iallafall, ännu trevligare! :D Den 30:e (?) om jag inte missminner mig.
Ska bli skönt att ha lite egna cash! ^^
 
Förresten, jag kan ju passa på att berätta om den nya skolan nu lite kort.
Den är bra, en aning flummig, men bra ändå. Jag menar, man verkar få göra lite som man vill. Exempelvis så får man ta första bästa skåpet som man hittar (OM man hittar något vill säga, har fortfarande inte hittat ett ledigt).
Allt verkar dels väldigt slappt om jag får säga det själv. SKÖÖÖNT, kan man tycka, men såklart har ju även det sina baksidor :) menmen...^^
Lärarna är också relativt speciella måste jag medge. Dock får man aldrig en tråkig stund med matteläraren iallafall.....om man säger så.. ;)
Sedan blev jag väldigt förvånad och paff när jag kom till matsalen. Man fick inte lägga upp maten själv, utan mattanterna hällde upp maten åt en. De öste på med mat tills man sa stopp......märkte jag  :P

Men tjaa.....jag tror jag inte att det finns något gymnasium som är helt perfekt, så skolan duger liksom. Jag tror att jag med tiden kommer att trivas bra där iallafall, när jag har kommit in i rutinerna och miljön o sådär :)

Människorna på cyber är iallafall snälla...det känns som om man tillåts att vara annorlunda där på nåt vis.
Nu de första dagarna har jag hängt ihop med en trevlig liten filur, Lisel. Jag har lärt känna henne rätt så bra på bara två dagar faktiskt, resten av klassen kommer jag antagligen lära känna bättre med tiden.... :)

Men i övrigt så tror jag att mitt skolbyte var rätt val för mig...hittills känns det så iallafall. 
Ajjaa, ahora voy a comer! ^^
 
Ha de goottt! :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

shit va snygg du e

2012-09-30 @ 23:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0