River flows in you

Hallå där mina hjärter damer och klöver kungar!

Just nu är jag ganska skoltrött. "Amen du går ju inte i skolan..du ba chillar vafaan!" . Ja, det må vara så. Jag går inte i skolan men jag känner mig ändå trött i skallen. Troligtvis p.g.a. att de senaste månaderna har varit mycket psykiskt intensiva och dels för att jag hatar snö o slask...dessutom slår jag vad om att man blir seg av att inte ha några direkta vardagsrutiner.
Men ja, innan jag vet ordet av det kommer det vara augusti igen så tills dess ska jag ta vara på den fria tiden...fokusera på att slappa, träna, göra lite vad jag vill helt enkelt. Feeel the jealousness!!

Nu under min lediga tid har jag även passat på att köpa mig en keyboard som jag alltid har velat ha. Jag har även tagit mig tiden att lära mig spela en låt som jag också alltid velat kunna. Efter 6 veckors plinkande lite då o då blev detta resultatet :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0