Bad (hair) day..

Bläbläblääää... är allt jag har att säga om denna dag. Jag har så mycket borden och måsten känns det som. Jag borde;

  • Lämna tillbaka min bok på biblioteket som är försenad en månad.
  • Förbereda mig inför intagningsprovet imorgon.
  • Sluta ha en sån jävla prestationsångest.
  • Bädda min säng.
  • Borsta mitt hår som blivit så fasansfullt lockigt under natten av någon okänd anledning.
Jag vet, löjligt värre. O ja, jag vet med mig att det är bara en känsla för i själva verket har jag ingenting jag behöver göra egentligen... x)

Ikväll blir det iallafall träning vilket jag ser mycket fram emot! :D Så dagen är inte helt kass..♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0