Gymnasiet.

 
 
Haaj!Shark.
Nu är det väldigt längesen jag skrev, as usual. Vad är grejen med en blogg egentligen? Känns mest som ett tidsfördriv faktiskt. Det är dock kul att kunna gå tillbaka flera år i bloggen och se vad jag hade för mig då, så... jag fridlyser härmed miier.blogg.se.

I dagsläget har jag börjat på gymnasiet igen i alla fall. Sam-beteende på UBG. Att börja om på gymnasiet är inget om stör mig något avsevärt, även om tanken om att förra året var waste of time slår mig ibland.

Kanske uppdaterar jag igen snart, eller inte. Oavsett vad jag gör så låter jag bloggen leva vidare som något roligt minne.... ;)

Årets skolfoto får även lagras här....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0