You'll never know...

Håll i er nu för det jag ska berätta nu kommer blåsa er av stolen!! Utan min vetskap har det bedrivits en helt fantastisk sida på det så kallade internetet vid namn swefilmer.com! Kan ni fatta att jag har varit helt omedveten om denna sidas existens hela mitt forna liv! Helt otroligt...nu kan äntligen filmfantastern i mig bli tillfredsställd! Booyaaahhh!

Just nu är jag ganska förväntansfull. Tomorrow is the day with the big D. 19 April - dagen då alla hoppfulla får antagningsbeskedet till gymnasiet. Egentligen vet jag att jag inte kommer komma in på mitt förstahandsval..och ärligt talat får det mig bara att vilja gråta innerst inne. Å andra sidan är mitt andrahandsval inte så pjåkigt det heller. Såattehh ja, hur det än blir så blir det bra... :) Keep your fingers crossed for me tough....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0