Skoldag 1 och 2

1 skoldagen

Igår var det första skoldagen, inte så jätte hemskt faktiskt. Lazee kom och sjöng :D
Tog autograf och en bild :D<3

Lazee sjunger :D

Autograaf :P

Jag, Lazee och Nattis, ignorera min konstiga min -.- Jessicas feeel! 
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skoldag 2 / idag

Idag så prata vi bara om betyg och grejs typ. Men imorgon börjar riktiga skoldagarna.
Efter skolan gick jag, Emelie, Nattis och Lisabet hem till jessica iallafall :P
Vi studsade på hennes misshandlade studsmatta och gick typ strandpromenaden med Rocky :)

 
Lisabet, Emelie, Mikaela, Jessica och Rocky :P

Hemma hos Jessica:P

Emelie, Lisabet och jag hoppar xD

Nattis var fotografen, därför var hon ej med på bild.

Nattiiis :D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0