Ons, Tor, Fre, Lör

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg så nu kommer lite om vad jag gjort det senaste dagarna :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I onsdags hände inte så mycket, vi bjöd över några människor på middag och sedan blev det ett kvällsdopp! :D

Jag och Carro :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags följde jag med Saga och Carro till kanaan och bada :) SKÖÖNT! (H)

Jag och Carro hoppar från hopptornet :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I fredags åkte vi till kanaan igen med familjen och bada, sedan på kvällen kom Emelie och vi tog ett kvällsdopp i ett bad i kalhäll :) Sen sov emelie hos mig :P

Jag hoppar i Kanaan (H)

Jag och Emelie hoppar! WIIIIE! :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och så kom vi till idag... Lördag. Idag vaknade Emelie upp hos mej och vi åkte och badade en stund sen gick vi hem till henne och gick ut med hennes lilla hund, Bella :)

Jag med Bella :)

-------------------------------------------------



Kommentarer
Nea ღ

Allt bra med dig? =)

2010-07-18 @ 00:41:17
URL: http://ttrixie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0