Bästa födelsedagen :D

hejhej, hemma nu. Kom just hem från grönan :D Mamma och pappa överaskade mej med grönan! så kul :) åkte typ allt =D älskar grönan. Ska kanske köpa guldkortet har ju tillräckligt med pengar nu.. men jag är lite osäker på om jag vill slösa pengarna på det. Aja, hur som helst så hade jag en superbra dag. Fick allt jag ville ha :D
Tack för allt, älskar er mamma & Pappa <3

Lite bilder från grönan idag!

Jag och Carro står i kö :) xD


KVASTEN :D

INSANE <333333 :D

Foto från insane.. visste inte ens att de tog :P

Viiildaa muuusen :D
 
Sen var det dags för lustiga huset :D

Jag & Carro :)<3

----------------------------------------------------------------------------------
Åkte Extreme, Jetline och Frittfall tilt oxå. Lägger in filmer imorrn ;)



Kommentarer
Felicia

Gud va roligt!! :D

2010-05-23 @ 10:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0