what if...?

Godkväll får man väl säga.  Joo, de blev min egna lilla våffeldag idag(aaa) hihi, inte efter alls. Förutom "våfflandet" har jag bara legat i soffan och degat hela dagen måste jag erkänna, förutom när jag orkat mig upp för att äta eller besöka badrummet, haha. Är ju sjuk som sagt men jag hoppas jag blir bättre snabbt. Orkar inte.

Just nu kollar jag på harrypotter, trevligt värre. Har ni tänkt på hur många harry potter filmer det finns? Närmare 10000 känns det som. Men filmerna är bra iallafall, samma skådespelare sen första filmen, stoort pluss!=)
Men det är synd om dem ju, de kommer alltid att påminnas om deras roller i harry potter när de ska söka nya "film-jobb", haha. Okej, jag ska inte tycka synd om dem, de är ju värsta succén! =D

Nej, nu ska jag fortsätta kolla! :)<3


         "I första filmen" :)                                       "Nutid, 2011"


Kommentarer
Jessica Lilja

de bytte ut dumbledore i trean, det är samma i 1:an och 2:an men en annan i resten

2011-04-03 @ 18:51:59
URL: http://hellyeeah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0