BrunoMars, you're indeed like Mars, out of this world. Apart of Uranus, you're my favourite star! <3

.... Got it? XD hahha. Tyvärr kommer det inte från eget huvud.. sorgligt nog. Kollade på en intervju med Bruno Mars på YT så var reportern lite klyftig där! x)

Har jag sagt att jag ska på BRUNO MARS konsert i Danmark i Oktooober?!?! :D Ska dit med syster min.. as nice! :))

Ja ni, de blev lite intervall idag :p orkade bara med 4x200m... fick ont i magen efter två gånger men de gick över som vanligt. 
Sprang 200m på 34sek! :D  hahah grymt va? ^^ Usain Bolt har världsrekordet på 200m..typ 19.20sek!! gaalet! x) hah, typ 15 sekunder snabbare, shit va slowly jag kände mig nu... =((  heheh... näää.

Äsch ska ut o träna lite till när middagen har lagt sig lite, har ändå inget för mig.
Vet du? (antagligen inte..) JAG ÅT 22 KÖTTBULLAR TILL MIDDAGEN...utan problem dessutom:p Lite weird! :P

Kände att detta inlägg blev lite om allt möjligt :p haha. Aja, ha en trevlig afton så skriver jag senare.

(visst har jag blivit bra på o blogga de senaste dagarna?? ja, är man lätt uttråkad så är man)


bruuuuuuunooooo Maaaaaaars



Kommentarer
C

Bruuunoooo maaaaaars forevaaah :D

2011-08-09 @ 08:59:56
URL: http://carooligan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0