Gomorron, gomorron, gomorron!!!!!

Hey there! Just klivit upp ur sängen och är sugen på grönan, får väl se till att åka dit nån dag nu framöver! :))

Idag har jag inget planerat, får väl se vad som händer..ehm..
jo, igår gick ja ut o sprang, vet inte den exakta tiden eftersom klockan strulade -.-' ofc.  Men de är så sjukt jobbigt o springa eftersom mina ben får jättelätt mjölksyra typ? När jag springer känns det som om jag skulle kunna öka farten för min kondition klarar av det, men mina ben däremot sätter stopp! varför??? :O Vill ju inte stoppas för att benen får äcklig mjölksyra! De är konditionen som ska sättas på prov :(.
Har testat och kört lite styrketräning på benen efter jag har varit ute och sprungit nåra gånger men de känns bara som om de blir sämre till nästa gång jag springer -.-'! Kanske jag inte vilar benen tillräckligt? :S men de fick typ vila 32 timmar!! Dålig återhämtning? 
Asså mjölksyra uppstår ju när musklerna inte får tillräckligt med syre...så dålig syreupptagning? :s:p haha xD Ja, du...jag kan ju spekulera kring allt men.. de är väl bara och stå ut och hoppas att det blir bättre.

Skitsamma, går ut ikväll och springer igen och 
hoppas på att jag slipper mjölksyran i början efter typ bara 3 minuter-.-

TJA DÅ! :)))


 Min söta hund! :)<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0