Run for your life!!! ^^

Tjaa där. DeT ÄR AUGUSTI! Känn på den. Hemskt egentligen... börjar skolan den 23...tror ja :P Men rätt sent ändå att börja skolan tycker ja :) de e bra (om de nu stämmer dvs) x)

hsh, nu har jag just tagit en dusch och sen efter 12 blir det stan.. sen ikväll blir det ut o springa igen.
Ska va med på midnattsloppet.. asså de är bara 2.1km typ men att springa fort hela tiden är svårare än vad man tror. Vill komma i mål vid 8minuter. Har en vecka på mej, haha, nästa lördag springer jag! :D Har typ en minut jag måste ta bort från nuvarande tiden ungefär... haha, rimligt? troligt? möjligt? vettefan :P Men försöka kan man ju alltid. Om jag springer lördag(idag)... söndag, måndag, tidag, onsdag, torsdag, vila fredag..tävla lördag. Då måste jag minska med 10sek varje gång.... Går de? :p jag tror på det iallafall, och då går det förhoppningsvis:) Äta massa godis gör nog susen :DDDDD ,höm.. aaa:)

Hävaa najs däj.


Carro, Jessica, jag och nattis i tilt.
jag kollar ner som vanligt -.-







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0