Fjärde advent, folks!

Tog mig i kragen och pallrade mig in på blogg.se. Var ju trots allt ett ganska bra tag sedan sist, men jag har faktiskt bestämt mig för att vara lite bättre på att blogga nu när det blir jullov! :) Går ju bara i skolan till Torsdag! aas naajs. 

 I helgen har jag inte gjort så mycket, igår blev de väl ba lite julshowsträning på kvällen och idag har jag varit ute i massorna och julshoppat XD höhö. Blev nog bra tillslut. 
 
Eftersom det är sista veckan innan lovet så är det schemabrytande på tisdag vilket betyder att det är sista riktiga skoldagen imorrn! Swwwweeeeet. Inte bara det, imorrn börjar jag inte heller fören halv tio! och på tisdag är jag ledig, eller har "kompensation" som det heter :D(h) gryymt.

Detta kommer att bli en chill vecka! :) ¨


HAHA, kära nån. Försökte han komma till hogwarts eller? XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0