telefonförsäljare..

Fredag idag och det är sköönt med helg! :D ska nångång åka till elgiganten under helgen tror jag och spendera pengar. Sen måste jag göra klart NO:n -.- :(


Ringde en telefonförsäljare hit.. han pratade på och typ repiterade allt och stammade, men sen när jag tillslut sagt att mina föräldrar inte var hemma så säger han att han ska återkomma. Jag svarar "okej" och sen blir det tyst, i ungefärliga 5 sekunder innan han säger "nu vill jag se...."  jag har ingen aning om vad det kom ifrån? men jag la sedan på luren.
Relefonförsäljare är onödiga. Om man vill köpa något går man till affären.. de ringer alltid olämpligt och stör, sen tjatar de typ och säger alltid samma sak:
"hej jag heter blabla och jag ringer från blabla, har du någon av dina föräldrar hemma?" "nä."  "okej, då återkommer jag *klick*"

Kanske irriterar mig på onödiga saker , men vad vet jag? XD haha :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0