Svar på frågorna!

Kom på att jag inte har svarat på era frågor.. men här kommer de:
( skulle uppskatta om ni skrev namn egentligen....)


 
Anonym om Frågestund :):
hur långt hår har du?
Svar: haha, lite kul fråga men knappt 40cm.

   
Anonym om Frågestund :):
hur lång är du?


Svar: 1.57-58 ;)

Anonym om Frågestund :):
Bertätta hur det går med karaten!

Säg Ärligt vad du vill bli när du blir stor!!


Svar: hm.. de går bra med karaten tycker jag. Ska åka på em i serbien i februari :D
Jag får många gånger frågan om vad jag vill bli, men svaret är att jag egentligen inte vet riktigt. Men jag tycker att skådespelare verkar as kul.....kanske... men de kanske inte räknas som yrke...? Annars typ vill jag kanske bli känd inom nån sport, så man kan käna pengar på så sätt..xD kanske håller på med fel sport? hahah... neee, låter som jag kommer bli arbetslös...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0