18 Januari 2011

Hemma från karatisen nu. Väntar på middag, är rätt hungrig :s...luktar kyckling, haha.
Idag hade jag sovmorgon till 9.20, trevligt, trevligt. Ändå så hade jag svårt att gå upp, haha, drömde konstigaste drömmen. Hursomhelst, när jag kom till skolan hade jag muusic, rockade loss på gitarren och sen hade jag svenska där vi ska skriva deckare till deckartävlingen. Haha, förra året var det fantasy och jag kom tvåa, haha lite kul....och konstigt. Meen... vad händer imorgon då? Jo, imorgonbitti ska jag till simhallen med skolan eftersom jag inte åkte dit förra året.. blä, onödigt. Kan ju simma, men om jag ville ha betyg i idrott var jag tvungen.
Men gillar att bada så inga problem, men inte kul när man åker utan klassen. Men det får gå.


  Jag i simhallen i gustavsvik :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0