Shoppahaha

Gudförmiddög! Fint väder vi har idag då! :)  Lika fint som igår. Gick ut på verandan och kände hur det brände under fötterna..de ska bli 26grader idag! :D niceee
Igår efter avslutningen va jag med flis. Sen åkte jag med carro o mamma till kista en stund och sedan gick vi till alexandra o åt. Gottgott. Fick också pengara mamma o pappa! :D så idag blir det att shoppa nåra kläder, bla. jeansshorts. Har bara ett par hemmagjorda...höhö!

Ha en bra lördag så skriver jag senareeeeeee ;)))


Bild från när jag gick ut på verandan lite tidigare idaaao.



Kommentarer
Tove

sv - förlåt för sent svar, har inte hunnit sitta vid datorn så mycket.



tack för tipset! allt bra med dig:9

2011-06-11 @ 11:53:47
URL: http://toveelundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0