Destiny

Nu har släkten gått och jag sitter och smsar lite och lyssnar på muusic<3:) Caroline fick massvis med nice saker.

Imorgon blir det pluggdag för mig, vad kuul det ska bli!! :D not... Men måste göra de imorgon eller Fredag och då väljer jag imorgon...sååklart! :)
Sen på Lördag åker jag till Åtvidaberg för läger, kommer nog bli bra.

Föresten?? Är det någon i detta land som har lust att sälja en keyboard till mickis? :P hahaha, vill ha :( inte för att jag kan spela så mycket. Men jag lovar, om jag hade en keyboard skulle jag kunna lära mig spela efter några dagar :) Varför keyboard? Jo, på musiken spelar vi ju keyboard och det är grymt kul! :D


5 minuter gammal... :P xD



Kommentarer
farmor

- Va synd jag hade ju en förut.....

2011-03-02 @ 22:47:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0