Heeeeeeeeiiiiii.. bäbävitalammoåll.

Idag så har jag inte mått så jiddebra.. gick hem från skolan, har blivit sjuk IGEN. Jag blir sjuk typ varannan/tredje vecka.. kanske nåt o kolla upp?? :S hursomhelst, bara jag är frisk till helgen då det är tävling..

anyywaay.....meeer dåå..? jopp, imorgon ska vi på gymnasiemässa med skoolan, blir väl lugnt antar jag...(om jag ens går till skolan dårå)

Läängtar sååååååååååååååååååhäääääääääääääääär mkt till jullovet btw, knappt 4 veckor kvar!  Höstterminen har gått as fort.. men man känner att det börjar bli allt kallare ute, vill inte ha någon snö!! Kan vi inte bara hoppa över vintern och gå direkt tillbaka till sommarn?? :( USCH för snö o kallt.


Turkieet i sommraas... naawww, vill till värmen igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0