Ehh loove

Sååklart vaknade jag med halsont idag vilket är = ingen träning - vila. Känns som om man aldrig blir frisk när man blivit sjuk...-.- myy luck i suppose...
Idag i skolan var det väl iallafall bra måste jag säga, det är inte så mycket att göra om man inte tänker på SO-provet på fredag som närmar sig alldeles fööör fort. Tänkte väl plugga lite på det idag och ta resten imorrn (intresseklubben antecknar vaa?) :ppp

Hursöömheeiiilst, nu över till nåt lite mer intressant, lite mer roligt, lite mer ... TOP NOTCH.
Måstee bara berätta om en bok jag läser just nu. Fallen Ängel, den är absolut inte som man tror, eller inte som jag trodde iallafalll... hehe, jag blev väldigt överraskad, positivt överraskad! :)
Dock finns det ju en nackdel med boken, det finns alltid nackdelar, boken påminner sååååååååååhääääääääär mycket om twilight..
1) De träffas på en biologilektion.
2) Killen är allmänt weird.
3) Tjejen märker att han är omänsklig och försöker ta reda på VAD han är.
4) Killen har någon sorts "magi" eller kanske "tankekraft"

Jag har dock bara läst halva boken ungefär men måste ju säga att de är otroligt likt. Lite trist i sig..men ändå intressant... men man kan undra VEM som har härmat VEM? har Becca Fitzpatrick härmat Stephanie Meyer? Eller tvärtom kanske?
Underlig som jag är tog jag reda på saken och kom fram till att Becca Fitzpatrick är boven i detta sammanhang.. tyväärr.. måste säga att Twilight är snäppet bättre och en kopia är aldrig bra!!
Jag säger nu inte att Fallen Ängel är skit, jag gillar boken starkt (hittils) och den är såklart läsvärd om ni frågar mej.
Läs den punkt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0