VARNING; innehållet kan vara stötande!

UPPDATERING !!

När uppdaterade jag sist egentligen? As längesen. Blir typ ett inlägg i månaden? Hehe .. Men jag får mina perioder..live with it!

En sak jag irriterat mig på rätt länge är autocorrect på mobilen!! Hatar det, när jag försöker skriva ett vanligt svenskt ord så ba byter mobilen ut det till nåt opassande ord. Inte ok.

Lat som jag är orkar jag aldrig läsa om det kag skriver utan skickar bara iväg (smset i detta fall). Blir ju rätt fel ibland asså! (mkt fel..host)
Och nej, jag vill inte ta bort autocorrecten, då vinner autocorrecten över mig vilket bara inte får hända! Då accepterar jag dens oacceptabla uppförande och visar mig svag!
Usch,,, usch! Jag säger bara;
Dö autocorrect DÖ!

Såhär ledsen blir jag på autocorrecten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0