Lille katt, lille katt........

Tja mina vänner. Tog en låååååång bloggpaus, but im back! :D är sjuk at the moment, första gången för år 2012, nytt rekord? xD
Men nu sitter jag o käkar ahlgrensbilar, kuckelemuckmedicin you know. Blir nog snart frisk får man väl hoppas.

Under veckorna som gått har jag också flyttat ut i skogen xD barack, obama. hinthint.

Har sökt till gymnasiet också. Valde Samhäll inriktning media med idrottsprofil. Någon annan som valt samhälle? x)

äsch, skriver detta inlägg bara för en VISS person klagat på dålig uppdatering, yeah thats right, känn dej träffad! xDD har egentligen inte så mkt o säga men kommer troligtvis bli lite bättre med uppdateringarna framöver. Får man väl hoppas.

Ha de bra! CHAO!


värsta fjortispicen , tvungen o visa xD min herre. men va tkr ni om mitt mörka hår? ska jag färga igen? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0