Skolan

Tjollahopp!

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli tio, då naturkunskapen börjar. Fråga mig inte varför jag är här så tidigt... det är en helt annan historia ;)

Men hur som haver, idag är det måndag. Tro det eller ej men jag är ingen måndags-hatare. Måndag är okej, måndag är snäll, man har just haft helg så man är kvar lite i helgtänket, om ni förstår vad jag menar.. x)
Tisdagar däremot ...ojojojOJ. Den värsta dagen på hela veckan...man har varken helgtänket kvar och helgen är sååå långt borta som den bara kan.

Nu ska jag inte sitta och bedöma alla veckans dagar, så kul ska vi inte ha.

Meen jag antar att jag har kommit igång med bloggandet en aning nu..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0